Monday, March 24, 2014

اﻻﻥ ﻛﻪ ﻛﻠﻲ ﺣﺮﻑ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﻔﺘﻦ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﺩﻳﮕﻪ ﺯﻧﮓﺍﻧﺸﺎﻧﺪﺍﺭﻳﻢ! نوشته هایی هستند که خواندنشان سنگین است حالت را


اﻻﻥ ﻛﻪ ﻛﻠﻲ ﺣﺮﻑ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﻔﺘﻦ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﺩﻳﮕﻪ ﺯﻧﮓﺍﻧﺸﺎﻧﺪﺍﺭﻳﻢ! نوشته هایی هستند که خواندنشان سنگین است حالت را عوض می کنند. ضربان قلبت را بالا میبرند و پ راند از غم شیرین ...! دوست داری مرورشان کنی ... و بعد هم یادداشتی پایش بنویسی . اما بعضی نوشته هـا سنگین تر ند نمیتوانی بیش از یکبار بخوانیشان. خط به خط که پایین میروی کلماتش آوار میشوند بر سرت ... بر شانه هایت سنگینی می کنند بس که درد دارند بس كه تو را نوشته اند ... وقتی دلت فقطــ با یــــــــه نفره ب ر ت م ام قبرهای این ش ه ر بوسه بزن شاید ب ه یاد بیاوری کجا م ر ا جا گذاشتی م ن د ر تنهاترین ق ب ر این ش ه ر خ ف ت ه أ م صدای کلاغ ه ا را میشنوی دارند برایم فاتحه میخوانند ! ایستاده مردن خیلی بهتر است . . . . بهتر از روی دوزانو زندگی کردن است ! ! ! ﺻﺪﺍ ﻧﺰﺫﯼ ﺍﺳﻤﻢ ﺭﺍ... ﺟﺎﻧﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﮔﻨﺪﯾﺪ... ﯾﻪ تــــــــیر مــــــــاهــــــــي ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﻪ : ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻏ ـــﺮ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺑﺎﻻ ﻭ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻣﯽ ﭘﺮﻩ... ﻭﻟﯽ... ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻣﯽ ﺷﻪ : ﻓﻘﻂ ﺳﮑــﻮﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ... ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺵ ﻭ ﮐﻢ ﮐﻢ ﺍﺯﺕ ﺩﻭﺭ و ﺩﻭﺭﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﻪ! تيک تيک ثانيه امشبم هم ميگذره مثل هر شبم طعنه گورستان قلب من سنگی است که کجا می خواستم مردن ! بپیچ ای تازیانه ! چرخ و فلک بیخیال! تو هم دلقكی ... بهمن 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهریور 1392 ღღکلبه video door bell تنهايي يلداღღ الاچیق زندگی همه چی ازهمه جا ...lovelyclub... قوم محزون تنهای...تنها عشق اول و اخرم


No comments:

Post a Comment